Back again!

Känner att ja försummat bloggen ganska rejält under sommaren. Först hade ja så mycket annat att göra hela dagarna och sen började ja jobba efter semestern å då va jag helt enkelt för trött för att komma igång igen.
Nu ligger ja hemma å e sjuk så då är det ju ett perfekt tillfälle att ta tag i bloggen igen =)

Sommaren har varit helt underbar. Har haft skit kul och mysigt med vännerna och så va jag ju i skåne med alex och hans familj. 
Fyllt år har jag ju gjort oxå. Det va as kul. Både min och alex familj kom så vi blev rätt så många å alla som inte tidigare träffats fick träffas. Ganska komiskt tycker jag, vi har varit tillsammans i 6 år å alla i våra familjer har inte träffats tidigare.
Dagen efter min födelsedag gick jag ut å käka me vännerna på fridays å sen gick vi vidare.

När vi va i skåne fick helena äntligen sin lilla dotter =) Hur söt som helst. Man blir ju lite sugen själv nu när alla kompisar får barn. Jag vet att det är tidigt men vafan. Känner man sig redo så är man. Har dock lovat mig själv att vänta i minst 1 år iallafall. hihi

Har även fått ordning här hemma under semestern. Pappa och nettan va förbi å hjälpte oss måla om väggarna så nu är dom fina och fräsha. Köksbordet är målat och stolar har vi köpt =) ÄNTLIGEN ETT RIKTIGT MATBORD! hehe

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0