Söndag 29 Juni

Hallå alla glada!
Har varit full rulle i helgen. Åkte med syrran till v-by å shoppade lite. Hittade de sötaste skorna =D
Efter det åkte jag till jenny å fikade lite. Kom hem å började vika lite kläder som jag aldrig får gjort. Har tvättat typ allt ja äger känns det som så nu e re bara att ställa sig å vika. TRÅKIGT.
Har varit långledig hela helgen så i fredags va ja hos vetrinären å steriliserade kissen så nu är hon söt i tratt. Fast jag tycker ju grymt synd om henne samtidigt. Stackarn. När ja hade lämnat skrollan där så passade jag och alex mamma på att fixa i lägenheten så nu e ALLT klart. Nästan iallafall =D..det e bara stolar till köksbordet kvar... Senare på kvällen lämnade vi skrollan hos alex mamma å så gick vi på bio. Vi såg The Happening. Den va bra men äcklig =P. Igår tog jag de mest lungt å idag har ja redan skrivit om =P. Nu sitter jag här framför datan å alex kollar på matchen. Heja Tyskland.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0